Beşiktaş Ağır Ceza Avukatı

Türk Hukuk Sistemi çerçevesinde uyuşmazlıklar ve cezalar nedeni ile görev yapan mahkemeler ve mahkemelerde görevli bulunan hakimler bulunur. Mahkeme ve hakimler ile birlikte ise savunma makamını temsilen davalara bakmakla görevli kılınmış avukatlar yer alır. Yasa gereği daha ağır cezai yaptırım gereken suçlar, Ağır Ceza Mahkemelerinde yargılanır. Ağır ceza mahkemelerinde görülen davalarda, sanıkların avukatlığını yapan, hukuki haklarını savunan kişiler ise ağır ceza avukatı olarak isimlendirilir.

Ağır ceza mahkemelerinde yargılamaya muhatap olan kişilerce merak edilen ağır ceza avukatı, izah edildiği üzere yargılama neticesinde cezaların daha ağır olduğu suçlara ilişkin davalarda uzmanlaşmış avukatlardır. Cezası 10 yıl ve daha üzerin olan suçlarda görevli olan Ağır Ceza Mahkemesinde yasa gereği özel olarak ifade edilmiş bazı suçlar da yargılamaya konu edilir. Beşiktaş ağır ceza avukatı olarak yargılamanın adilane seyretmesi ve müspet neticenin kısa zamanda elde edilmesi adına hukuki destek almak oldukça kıymetlidir. Beşiktaş ağır ceza avukatının, ağır ceza yargılamasına tabi olan aşağıdaki suçlarda faaliyet gösterdiğini ifade etmek gerekir. Bu suçlar şu şekilde sıralanabilir:

• Zimmet Suçu,
  • İrtikap Suçu,
  • Rüşvet Suçu,
  • Resmi Belgede Sahtecilik Suçu,
  • Hileli İflas Suçu,
  • Dolandırıcılık Suçu,
  • Kasten Öldürme Suçu,
  • Taksirle Öldürme Suçu,
  • Neticesi İtibariyle, Ağırlaştırılmış Yaralama Suçu,
  • Yağma Suçu.

İfade edilen suçlara ilişkin soruşturma ve kovuşturma sürecinde sanık ve şüpheli müdafi olarak faaliyet gösteren Beşiktaş Ağır Ceza Avukatı gereken en kapsamlı hukuki çalışmayı yapmak suretiyle kişinin yasal haklarını müdafaa eder. Bu itibarla ağır ceza mahkemesinde yargılama süreci geçiren kimselerin muhakkak deneyimli ve profesyonel bir ağır ceza avukatı ile birlikte çalışması oldukça önemlidir.

Beşiktaş Ağır Ceza Avukatı Hukuki Danışmanlık

Ağır ceza soruşturmaları ile birlikte ağır ceza yargılamaları için ihbar, şikayet ya da suçüstü gereklidir. Her bir süreci kendine has özelliklere sahip olan ceza yargılamasında alanında uzmanlaşmış Beşiktaş İstanbul ağır ceza avukatı ile hareket etmek ve hukuki yardım talep etmek birçok yararı da beraberinde getirecektir.

Ceza soruşturma ve yargılamasının oldukça önemli olduğunu ifade ettik. Söz gelimi, karakolda ya da savcılıkta alınan ilk ifade, yargılama sürecinin tamamında dikkate alınır. Bu bağlamda; tutuklu olarak sevk edilme ya da adli kontrol ile birlikte sevk veyahut herhangi bir koruma tedbirine gerek görülmeden serbest bırakılma şeklinde neticelere zemin hazırlayabilir. Aynı zamanda ceza mahkemesinden çıkacak hükme de yüksek oranda tesir edecektir.

İlk soruşturma işlemleri arasında sayılabilen Sulh Ceza Mahkemesinde gerçekleştirilecek sorguda bir yandan ağır ceza yargılamasına bir yandan da kişinin özgürlüğüne direkt tesiri olan bir ağır ceza soruşturması safhasıdır. Bu nedenle ceza soruşturma ve yargılama sürecinin ilk safhasından itibaren hukuki destek almak oldukça kıymetlidir.

Beşiktaş Ceza Yargılaması Hukuki Destek

Ceza soruşturması süresince dosya kapsamında şüphelilere ve suça ilişkin müspet ve menfi deliller toplanır. Bu deliller ile birlikte dosyanın gereği gibi takip edilmesi oldukça mühimdir. Zira soruşturma dosyasında mevcut olan deliller kişilerin yargılama sürecinde ne konumda bulunacağına doğrudan etkide bulunur. Bunun yanı sıra şüpheliler hakkında düzenlenecek iddianameye de büyük etkisi vardır. İfade edilen bu nedenler ve birçok saik sebebi ile ağır ceza soruşturmalarının Beşiktaş ağır ceza avukatı ile birlikte yürütülmesi, kişinin hayatını müspet anlamda değiştirecek bir karar çıkmasına vesile olması açısından önem teşkil etmektedir.

Gerek ağır ceza gerekse asliye ceza mahkemelerinde yürütülen ceza yargılamalarında sanığın ifadesinin alınması, delillerin dosyaya eklenmesi, tanıkların dinlenmesi, olaya ilişkin bilirkişi raporlarının alınması, sağlık raporları ve adli tıp raporunun alınması, dijital eşyalara ilişkin raporları, otopsi raporu, HTS raporu ve balistik raporu gibi pek çok raporun alınması ve mevcut delillerin değerlendirilmesi gereklidir. İfade edilen süreçlerin tamamı için yetkin ce deneyimli bir Beşiktaş ağır ceza avukatı, etkin bir çalışma, mücadele ve müdafaa için oldukça isabetli olacaktır.

Mahkeme kararı ile birlikte istinaf ve temyiz süreci ile beraber ağır ceza yargılaması devam edebilir. Kimi hükümler ilk derece mahkemesinde, kimi hükümler istinaf, kimi hükümlerse temyiz mahkemesinde kesinleşir. Beşiktaş ağır ceza avukatı tüm bu uzun ve meşakkatli sürecin tamamında oldukça kapsamlı ve titiz çalışması ile gereken takibi gerçekleştirecek ve lazım gelen noktalarda müdahil olarak yargılamanın adilane tezahür etmesine hizmet edecektir.

Beşiktaş Ağır Ceza Avukatı Ücretleri

Ceza Hukuku bağlamında ağır ceza davaları, yukarıda ifade edildiği üzere uygulanacak cezai yaptırımı bakımından oldukça önemli davalardır. Bu davalarda alanında yetkin bir ağır ceza avukatı ile iletişime geçip hukuki danışmanlık ve destek talep etmek, kişinin yaşamına olumlu yönde etki edecek hukuki kararın elde edilmesinde son derece önemlidir. Bu önemli davalar için talep edilecek avukatlık ücreti ise kişi ile avukat arasında serbestçe tayin edilir. Dosya yükünü değerlendiren avukat, somut olayın iş yükünü göz önüne alarak bir fiyatlandırma uygular.